25 Φεβρουαρίου 2008

Γεια σας και πάλι!!

Αγαπητοι συνbloggers,

Επανέρχομαι στο blog μου το οποίο δυστυχώς αναγκάστηκα να διαγράψω για λίγο καιρό, αντιδρώντας επιπόλαια στην επιλογή διαφόρων «κυρίων» που θεώρησαν σωστό να μπαίνουν και να βρίζουν για post που είχα γράψει για τον κύριο Τσίπρα. Φυσικά αυτοί οι κύριοι ενοχλούνται από τις απόψεις που εκφράζει ένα μικρό blog. Προφανώς είμαι πολύ πιο αναντικειμενική από τα τόσο αντικειμενικά κανάλια, συγχωρέστε με! Ο μόνος λόγος που αποφάσισα να επανέλθω στο blog μου είναι η άδικη επίθεση που δέχονται οι bloggers από διάφορους ασχέτους που τα έχουν βάλει με την ελευθερία του λόγου. … Όσο περισσότεροι bloggers τόσο το καλύτερο....

Καλώς σας βρήκα και πάλι!




1 σχόλιο:

nasosgr είπε...

Αγαπητέ φίλε διάβασα τις τεκμηριωμένες απόψεις σου στο PRESS-GR.

Ζούμε τις τελευταίες ημέρες περίεργες καταστάσεις και μεθοδεύσεις.
Χρειάζεται ψυχραιμία και εποικοδομητικός διάλογος.

Άνοιξα και εγώ ένα Blog για αυτό το θέμα και θα ήθελα να ανταλλάξουμε απόψεις.

Διάβασε τις τοποθετήσεις μου και αν σε ενδιαφέρει σε προσκαλώ για ανταλλαγή απόψεων.

http://nasosgr-zangi.blogspot.com/