9 Μαΐου 2008

Παρθένα Φουντουκίδου VS Λατρεία


Η Παρθένα Φουντουκίδου στολίζει τον Γιάννη Πρετεντέρη σε μία επιστολή κόλαφο!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ μία πολιτικός με balls!!!

"Ζήτησα να παρέμβω στο χθεσινό δελτίο των 20:00 στο MEGA όταν αναφερθήκατε απαξιωτικά στο πρόσωπό μου δίνοντας εσφαλμένη ερμηνεία της λέξης «Καραγκιόζης» και «πραξικόπημα», αλλά δεν το δεχτήκατε. Παρακαλώ να αναγνώσετε την επιστολή μου αλλά ολόκληρη για να μην τη διαστρεβλώσετε.
Για μένα «καραγκιόζης» είναι αυτός που άλλα στηρίζει στο προχθεσινό και άλλα στο χθεσινό δελτίο.
Αυτός που απομονωμένος στην ασφάλεια του Studio τσαλακώνει ανθρώπους και ισοπεδώνει καταστάσεις με τέτοιο τρόπο που προκαλεί στους θεατές γέλια, γιατί αποκαλύπτεται ενώ πιστεύει ότι τους ξεγελά. Αφελής αφελής αλλά η σκοπιμότητα σκοπιμότητα.
Αυτός που χρησιμοποιεί βαριές εκφράσεις για να στολίσει την αμάθειά του που την παρουσιάζει χωρίς ντροπή και χωρίς αντίλογο.
Πραξικόπημα εν προκειμένω θα χαρακτήριζα μια παράνομη, αντιδημοκρατική διαδικασία. Θα ήταν ενδιαφέρον λοιπόν να παρουσιάσουμε μαζί στους τηλεθεατές από πότε ένας πολίτης που προσφεύγει στη δικαιοσύνη τελεί πραξικόπημα.
Μήπως θα έπρεπε να πετάμε όλοι μπουκάλια στα γήπεδα για να τύχουμε της επιδοκιμασίας σας; Θα συμφωνούσατε τουλάχιστον ότι αυτό θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε επικίνδυνο; Επικίνδυνο είναι και όταν προσβάλεις τους θεσμούς εκτός εάν μπορείς να κατονομάσεις πρόσωπα που παρενέβησαν με ποια συγκεκριμένη πράξη, που, πότε και σε ποιους συγκεκριμένα γιατί σε μένα μόνο δικά σας δημοσιογραφικά σχόλια έπεσαν στην αντίληψή μου. (Θυμάστε; Σας τηλεφώνησα για ένα άρθρο σας. Μήπως μπορούσατε να επαναλάβετε τι μου είπατε;).
Εν πάση περιπτώσει εγώ έχω όπλο τη νομική μου επάρκεια και τις θέσεις μου που κινούνται στο φως και δεν μου τις υπαγορεύουν στο σκοτάδι.
Θα ήταν έντιμο και δεοντολογικό να μου αναπτύξετε κατά πρόσωπο τις ενδιαφέρουσες θεωρίες σας για το ποιος μιλάει για αυταρχισμό και το ποια είναι η Φουντουκίδου.
Η Φουντουκίδου λοιπόν αφεντικό της έχει το λαό και τις αρχές της και σε αυτόν λογοδοτεί. Θα ήμουν ανάξιά του εάν επέτρεπα σε όποιον υπουργό να προσβάλει απρόκλητα και να αγνοεί τους πολίτες.
Φιλικά
Πόπη Φουντουκίδου"

Το δικό μου σχόλιο(αν και νομίζω ότι είναι περιττό η γυναίκα τα είπε όλα!)
Εκεί στο mega σε λίγο καιρό δε θα βρίσκεται μέρος να κρυφτείτε... Μετά τον Γιώργο Παπανδρέου και το ΚΚΕ, τώρα και βουλευτής της ΝΔ.
Δεν έχω ξανακούσει πολιτικό να μιλάει τόσο σταράτα και μάλιστα σε ένα από τα μέγιστα τσιράκια της διαπλοκής... Δεν έχω παρακολουθήσει την πολιτική σταδιοδρομία της κυρίας Φουντουκίδου, αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι δεν περίμενα ποτέ ένα τέτοιο κείμενο από βουλευτή που να πρόσκειται σε κάποιο από τα 2 μεγάλα κόμματα. Ομολογώ ότι της βγάζω το καπέλο, την παραδέχομαι γιατί είναι μάγκας και εκεί που άλλοι "φτασμένοι" πολιτικοί γλείφουν μικρομεσαία δημοσιογραφικά τσιράκια, εκείνη δεν κόλωσε να στείλει μία επιστολή που τυγχάνει θεωρώ της επιδοκιμασίας όλων των Ελλήνων! Δεν μπορώ να ξέρω αν έχει εμπλακεί ποτέ της σε τίποτα "βρωμιές", πως κατάφερε να βγει βουλευτής κτλ, αλλά ο τσαμπουκάς με τον οποίο αντιμετωπίζει τον Πρετεντέρη μου αρκεί. Φυσικά και δεν περίμενε κανείς να διαβαστεί η επιστολή γιατί μάλλον δε την είδαν, όπως και το dvd. Άλλωστε το κανάλι είναι αντικειμενικό και δεν κάνει διακρίσεις στην ενημέρωση.

ΥΓ1: η υπογράμμιση έχει γίνει από την τσούγδω
YΓ2: Δε μπορώ να ξέρω αν παίζονται κάποιου είδους συμφέροντα από πίσω, να πω την αλήθεια λίγο με νοιάζει αφού θα ήθελα πολύ να είχα στείλει εγώ η ίδια μία τέτοια επιστολή στον Πρετεντέρη, χωρίς το προσωπικό στοιχείο μέσα βεβαίως-βεβαίως.


1 σχόλιο:

monahikoslikos είπε...

Ναι του έκανε τη μούρη κρέας. Σιγά μη ενοχληθεί ο τσαρλατάνος της δημοσιογραφίας το τρωκτικό της διαπλοκής