23 Μαΐου 2008

Σε ρυθμούς Eurovision...

Επειδή ζούμε σε ρυθμούς eurovision και δεν θέλω να είμαι εκτός κλίματος, λέω να δώσω κι εγώ τα προγνωστικούλια μου...

1)Πορτογαλία
2)Σερβία
3)Ουκρανία
4)Ελλάδα
5)Αζερμπαϊτζάν

Η πρώτη θέση λογικά θα παιχτεί ανάμεσα σε Σερβία και Πορτογαλία... Η Σερβία έχει μία υπέροχη ποιοτική μπαλάντα κλασικό δείγμα γραφής του Zeljko Joksimovic, από την άλλη η Πορτογαλία έχει ένα υπέροχο fado από τα αγαπημένα μου ακούσματα, παραδοσιακό Πορτογαλικό κομμάτι.
Η Ουκρανία αν και δε μου αρέσει καθόλου (θεωρώ την τραγουδίστρια αρκετά ατσούμπαλη) το χορευτικό "δεν το έχει", εν τούτοις πιστεύω ότι σε πολλούς αρέσει...
Η Καλομοίρα με τη γλύκα της και το χορευτικό της σόλο "το έχει", αλλά δε μπορεί να συναγωνιστεί την ποιότητα της Πορτογαλίας και της Σερβίας. Αν βρισκόμασταν στην εποχη 1999-2004 θα έλεγα ότι είναι η σίγουρη νικήτρια. Τώρα απλά πιστεύω ότι θα έχει μία θέση στην 5άδα. Αν και με τα άθλια πλάνα του σκηνοθέτη τίποτα δεν είναι σίγουρο.
Το Αζερμπαϊτζάν έχει ένα πολύ καλό στήσιμο και είναι αρκετά πρωτότυπο.
Επίσης δε μπορώ να αποκλείσω την είσοδο της Γεωργίας και της Ρωσίας στην 5άδα.
Το τραγούδι της Γεωργίας είναι πολύ συγκινητικό, ωραία παρουσία και πιστεύω ότι θα κάνει την έκπληξη.
Ο Ρώσσος αν και αχώνευτος, έχει "ρεύμα"... Εγώ απλά απορώ, μου θυμίζει σε "υφάκι" την Τζούλια Αλεξανδράτου σε αρσενικό...
Και τέλος το τραγούδι της Αρμενίας αν και πολύ ωραίο δεν έχει καθόλου καλό στήσιμο, κάτι που πιστεύω ότι θα το χαντακώσει....

Αυτά είναι τα προγνωστικούλια μου... Ουφ! Άντε να τελειώνει και αυτός ο διαγωνισμός για να αρχίσουμε να συζητάμε ποιός θα πάει του χρόνου στη Eurovision... Και πολύ αργήσαμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: